Panoramica

Vår refusjons- og returpolicy varer i 14 dager. Hvis det har gått 14 dager siden kjøpet ditt, kan vi ikke tilby full refusjon eller bytte.

For å kunne returnere må varen være ubrukt og i samme stand som den ble mottatt. Den må også være i originalemballasjen.

Ulike typer varer kan ikke returneres. Bedervelige produkter som mat og ferske trøfler kan ikke refunderes.

Et bilde av de skadede varene kreves for å fullføre returen.

Refusjon

Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å informere deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også gi deg beskjed om refusjonen er godkjent eller avslått.

Hvis den godkjennes, vil refusjonen din bli behandlet og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et antall dager.

Forsinket eller manglende refusjon

Hvis du fortsatt ikke har mottatt refusjonen, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.

Ta så kontakt med kredittkortselskapet ditt: det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt sendt.

Ta så kontakt med banken din. Det er ofte noe behandlingstid før refusjon bokføres.

Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen, kan du kontakte oss på info@luxureat.com.

ting til salgs

Salgsvarer vil bli refundert med salgssummen.

Bytte

Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du ønsker å bytte varen til en annen av samme type, vennligst send en e-post info@luxureat.com og send varen til: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Roma, Italia.

Frakt av returer

For å returnere produktet må du sende det til: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Roma, Italia.

Fraktkostnadene for å returnere produktet er brukerens ansvar. Fraktkostnader refunderes ikke. Dersom refusjon mottas, vil returportoen bli trukket fra refusjonen.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar å motta erstatningsproduktet variere.

Hvis du returnerer dyrere varer, anbefaler vi at du bruker en sporbar frakttjeneste eller kjøper fraktforsikring. Vi garanterer ikke at du vil motta den returnerte varen.

Trenger du hjelp?

Kontakt oss på info@luxureat.com for spørsmål om refusjon og retur.